Monday, 25 March 2013

yeaaahhh...konvooo..:)


wahhh...wahh..lama sungguh nina menyepi kan...
nampak tak kesibukan nina kat situ....hehehe
bukan sibuk menguruskan hal rumah tangga..ewahhh....ewahhh..
apatah lagi sibuk bekerja...kikikiki...tapiii...
nina sibuk menanam anggur di belakang rumah...hahaaha..
sape nakkk???..nina nak pos ni...ekekeke...:)

dah..dah..mengarut2...pulak nina membebel kan...haiisshhh..
ha..alhamdulillah...akhirnyaaa...setelah 3tahun berpenat lelah..
menangis2 macam baby..nak habiskan Diploma Seni Bina...ni..
fuuhhh...lega rasennye...dapat raikan kesabaran kami selama ni...
syukur alhamdulillahh...macam tak pecaya..kejap je masa berjalan kan..
pejam celik..pejam celik...dah nak kawin nina...hahaha..**tibe-tibe an..:)

okey2....kat sini nina gedik jugak nak selitkan pic nina mase konvo..hehe..
nanti ade umo yang panjang nina update lagi...ye..:)

 




bye..:O
 

4 comments:

Chic Na said...

dah mcm chipsmore dah nina ni. bestnya konvo. tak sambung terus ke?

EyRrA ZeRrA said...

http://eyrrazerra.blogspot.com/2013/04/segmen-cerita-saya-paling-ohsem-by.html

Mari join segmen yang Eyrra buat ni... Jom menjadi pengarah filem dalam segmen Eyrra ni.. Buat entry yang ringkas n padat jalan ceritanya... Mari mari mencuba... siapa kah cerita yang paling ohsem antara-antara blogger yang join segmen Eyrra ni...

Anonymous said...

Excellеnt blog rіght here! Alsо your ѕite lots up fast!

What wеb hoѕt are you using? Cаn I get your
asѕociate lіnk for your host? I wish my site loaded up аs quickly as yοurs lol

Mу page: payday loans

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/