Thursday 29 September 2011

My first blogger..

hai...hai..hai...apo yg nk d'coretkan kt cni..ek...,apo kato eden cito profil eden dlu ha..hihi...nogoqi la pulok..mtk maap yo sajo cubo2..hihi..;)ha..nma aku hasliyana bt yusoff...,org slalu pggl aku nina.,tp kn ada jgak org pggl aku 'bulat'..ohh...tidaakkkk...tp xpe..aku ok je...2 suma org kampung aku pnya cqita la..hihi..aku asai oqang kedah..,masih stdy lagi dkat polipd..,statusss...ehemmm..ehemm...dah berpnyaaaa...hihi...tp bla nk bina masjid tu..xtau lg.anyway bnyak lg bnda yg prlu aku tau pasai blog ni...,coz bru ja nk trai..huhu..,kt cni dlu ek...daaa..;)

2 comments:

Anna Qawina said...

aslmkm nina..t.ksh singgah blog akk..selamat berkenalan yer..nk follow tp takde lak tptnya..hihi

nina said...

waalaikummussalam...selamat berknlan akak...hihi..
best fllow blog akak...,bnyak rsepi best..hihi