Monday, 11 June 2012

rinduuuuu...;)

Assalammualaikum..

waaaaaa...arini terasa rindu sangat2 dekat kampung..dekat rumah..rindu family semua..
rindu dekat aril..huhu..:(, xtau la seipa..asa sedih n rindu melampau2 ni..
next week dah start study week..so ati berbelah bagi nak balik ke tak..
duk kat sini pon macam nak gila dah..adooiii..
cepat bagi cadangan jap kite nak balik ke x???
upenyee..camni la rase amik shot sem kan..huhu..
sabarrrr je laaaaa...:(

ha..bile rindu2..sedih2..ni..kite nak tengok pic anak2 buah kite..
yang comel2 belaka..geram bile tengok..
nak je cubit2 ha..isssshhhh..geramnyeeeee.....

ha..ni aril iskandar..anak yang paling kite sayang..
manja,nakal,semua kena kat dia..
kadang tu suka buat hati kite panas..
tapi saya sayang dia...:)

ha..ni pulak mohd faris..,comel sangat2..geram bile tengok si kecik ni..
pandai sangat cakap..cerdik..tembam..
semua orang geram kalau tengok dia..
comei..comei..suka dia sangat2...

wokeyh..ni pulak nur alia syafiqa...comel x??
comel kan2..,cakap mengalahkan mak nenek..
adooii..tapi suka buat aril..geram betul..hihi..
tapi saye tetap suka dia..;)

ha..ni siti shazmira..same macam alia..
macam orang besau lau bercakap tu..
tapi orangnyee baik sangat,tak nakal..:)

ha..ni pulak mia safiyya..si kecik ni puteh gebu..
lau tengok semua cakap dia anak cina tau..
yang bestnyaaa..si kecik ni suka sangat gelak..
waaa...comei..sangat...kat semua orang dia nak..

hmmm...ni yang buat bertambah2 nak balik ni..
waaaa....nak balik..,cepat la exam..huhu

bye!

4 comments:

NuR IzZaTi said...

wewiittt...comei2 anak buah nina.. muah2 kat pipi depa..heee ^___^

Adele said...

Sooo cute!
Would love you to check out my latest outfit post :)
Have a fab Tuesday Hun xoxo
http://www.intotheblonde.com/

Kakzakie said...

Besatnya kalau dapat gomol comel-comel tu. Kakak paling suka budak-budak sebab tu nampak gambar ini terus singgah...

nina said...

zati : ha..comel2 kan..,suka sgt kt depa suma..:)

kakazie: memang bes lau dpat gmol akak..,geram kalau tengok..:)