Thursday 17 November 2011

Mybe ni rezeki...hihi

oit..oit...po kabo sumo?den ni..xdo..cito ea tapi tgn den ni ha aso nok tekan2 kyboard ni nak dicito an jugok..ha..(tu dia lintang pukang cakap...maaf ye..hihi).wokeyh..why my title "mybe ni rezeki"???ha..tu yang nk cite ni.....
waaa...arini firstime dalam hidup aku kan travel jauh macam ni..,petang ni jam 6petang aku kan bertolak ke singapore with my officemate..free of cas ha...untung kan2...hihi.alorh...mano rezekinya cek??la..pegi singapore tu rezeki ar...kan2..free kot...hihi.ha..tau x lau nak diikutkan tak pernah2 office ni bawak budak praktikal pegi trip yang depa bat tau..,tapi ni la yang pertama2 kalinya bos bawak..sekali...,so orang office pon tertanya2...,ha..ha..apa tu??...kuang..kuang..wahhh..terharu la jugak..best tu konfem2 la.memang ni rezeki aku an...alhamdulillah...,lau nak pegi sendiri tak tau la bila,entah kan pegi entah kan tidak..,suma tu duit...duit....kan2.
Trip ni jugak kan bawak aku ke dua negeri yang aku xpernah pegi and tringin sangat nak pegi, negeri johor and melaka...,ha..rezeki lagi an...untung tak...alhamdulillah...tapi yang xbope best tu..xdapat pegi dengan family,alangkah indahnya..lau family pon dapat turut serta...huhuhu...tapi ape2 pon..aku tetap bersyukur..at least dapat jugak pegi kan..hihi...jom..jom..ikut.....
semoga perjalanan kami selamat sampai n selamat pulang....amin...;)

No comments: