Wednesday, 12 November 2014

Bubur Syura :)


Lamanya tak tulis blog kan..., kenapakah?mengapakah?... sangat2 malas aku nak menaip sekarang kan.., ,tapi..tapii... nampak tak.. blog kawe sudah bertukar wajah..., colour pon sudah tukar ka.. haha.., so what?? saja la nak habaq..:)

Harini kan aku dengan rajinyaaaa..,tapi .tak rajin sangat laa..,haha ,aku buat bubur syura dengan jayanya lah.. sampaikan rasa tak macam bubur syura..., nampak tak.. nampak tak?? betapa tererrrnya haku.. krik..krik..krik..., ni disebabkan hubby haku.. pliss..plisss.. suruh buatkan bubur syura ni..,aku yang tak pandai pon.. buat..buat pandai la...haha

So,al-kisahnyaaa.. buat la aku dengan penuh kasih sayang.., berpeluh-peluh ha..,sampai bau pon ashemm... haha.. tapi tu la penambah perisa kan hahaha.. disebabkan aku telampau pandai.. ,boleh pulak aku TERsalah ambil tepung..., sepatotnya guna tepung beras..tapiiii.. akuu?? terrrguna tepung pulut.. adushhh..TERrr..ok.TERrr.. krik..krik..krikk..

patot la aku punya bubur syura ni lembik semacam ja.. hahaha.. tolong jangan gelak/ketawa ok.., memang kalau masuk ke dapur hancuss..haku ni.. sob..sob..sob.. rasa pulak tak payah cakap la.. , tak tau la rasa apa..., komen en.hubby " tak sedappppp" , huh.. ok.. , kecewa betul.,, naseb baik la aku ni isteri yang boleh terima komentar..kn.. sebabnyaaa selalu aku masak sedappp jaaaa katanya.. ceewahhhhh... krikk..krik..krikk..

takpa baru festime buat kan.. chiill sudah..., nanti buat lagi ok.. sampai menjadi..dan sedappp.. usaha tangga kejayaann.. kannn..:) **sedapkan hati...

mesti nak tengok kan macam mana rupenye bubur syura haku kan..., sat nak tunjukkkk..., jangan mintak resepi  hokeyyy..., Selamat Menjamu Mata....


Selamat Malamm..:) Bye..

1 comment:

Nice Post said...

Thanks For.. Sharing Information...Your website is very nice..

This is Sarkari Result From India.. Click Here To Open link and Get Your Latest Jobs, Admit Cards, Result, ANswer Key & many more.. thanks..

Nice Site...............

Sarkari Result
Sarkari Results
sarkariexam
Sarkari Result 2019
sarkariresult
sarkari job
sarkariexam result
sarkari naukri in up
rojgar result
sarkari result in hindi